Designul proceselor organizationale prin tehnologia Human-Centered Design
Obiectivul acestui curs este de a permite organizatiilor care furnizeaza servicii catre utilizatori sau clienti sa creioneze, sa adapteze, sa-si proiecteze activitatea intr-un mod fluid si versatil si sa adecveze, prin modificari simple, activitatea lor la asteptarile si nevoile legitime ale clientilor.
Metodele folosite implica un grad mare de interactivitate si participare, designul cursului pornind de la premisa ca expertii in proiectare si planificare sunt tocmai angajatii.
Activitatile si exercitiile prin care vor trece pe parcursul evenimentului de formare, le vor permite angajatilor sa schimbe perspectiva din care privesc experienta de utilizator de servicii, sa fie mai empatici, creativi si inovativi, pentru ca la finalul cursului participantii sa construiasca solutii inovative ce vor putea fi puse imediat in practica in organizatie.
Ai nevoie de acest curs, daca esti in situatia de a-ti pune urmatoarele intrebari:
– Serviciile mele sunt suficient de simple si usor de utilizat pentru clienti?
– Cum pot sa ofer o experienta unica clientilor cu care interactionez?
– Cum creez servicii care sa ma diferentieze?
– Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a dezvolta un serviciu?
– Cum pot sa ofer o experienta unica clientilor cu care interactionez?
– Cum creez servicii care sa ma diferentieze?
– Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a dezvolta un serviciu?