TrainingTypes

mai13

Povesti digitale pentru organizatii fericite

Categorii //TrainingTypes

Crearea starii de bine in organizatii (organizational wellbeing) prin metodologia povestirilor digitale De la inventarea metodologiei povestirilor digitale in laboratoarele Universitatatii Berkeley din California in 1983, exista putine inovatii care s-au adus acestui proces, pentru ca si azi ideea se transforma in mini-documentar prin aceeiasi 7 pasi descrisi de Joe Lamber (2013). Inovatiile au fost […]

mai13

Human-Centered Service Design

Categorii //TrainingTypes

Designul proceselor organizationale prin tehnologia Human-Centered Design Obiectivul acestui curs este de a permite organizatiilor care furnizeaza servicii catre utilizatori sau clienti sa creioneze, sa adapteze, sa-si proiecteze activitatea intr-un mod fluid si versatil si sa adecveze, prin modificari simple, activitatea lor la asteptarile si nevoile legitime ale clientilor. Metodele folosite implica un grad mare […]

mai13

Gestionarea relatiilor cu clientii

Categorii //TrainingTypes

Gestionarea relatiilor cu clientii Atragerea si mentinerea clientilor este un proces lung si anevoios, care presupune costuri ridicate pentru orice organizatie. O modalitate de a amortiza aceasta investitie este sa mentinem clientii in relatie cu organizatia cat mai mult si sa-i transformam in parteneri. Astfel, angajatii organizatiei care interactioneaza cu clientii au misiunea de a […]

mai13

Dezvoltarea angajatilor

Categorii //TrainingTypes

Procese de resurse umane si dezvoltarea angajatilor Intelegerea corecta a proceselor de resurse umane contribuie la crearea unor strategii coerente in ceea ce priveste personalul organizatiilor si face ca interventiile sa aiba rezultatul asteptat. O sursa care poate contribui la generarea de venit in organizatie o reprezinta modul in care sunt utilizati indicatorii precum retentia […]

mai13

Performanta liderilor

Categorii //TrainingTypes

Performanta liderilor Procesele standard de management presupun un set de competente ce trebuie dezvoltate de cei care ocupa o pozitie manageriala, pentru a aduce beneficii atat angajatilor cat si organizatiei. Programele Fundatiei Progress, de dezvoltare a competentelor manageriale, sunt corelate cu sistemele de management ale performantei din organizatiile partenere. Astfel, interventiile realizate vor sprijini angajatii […]

mai13

Dezvoltarea competentelor de management

Categorii //TrainingTypes

Dezvoltarea competentelor de management Procesele standard de management presupun un set de competente, ce trebuie dezvoltate de cei care ocupa o pozitie manageriala, pentru a aduce beneficii atat angajatilor cat ai organizatiei. Programele Fundatiei Progress, de dezvoltare a competentelor manageriale, sunt corelate cu sistemele de management ale performantei din organizatiile partenere. Astfel, interventiile realizate vor […]

mai13

Eficienta echipelor

Categorii //TrainingTypes

Eficienta echipelor Echipele au fost intotdeauna importante, insa rolul pe care il joaca astazi este crucial, deoarece organizatiile pun accentul tot mai mult pe folosirea eficienta a resurselor, sporirea productivitatii si luarea unor decizii mai bune si mai rapid. Dezvoltarea echipelor perfomante (Robbins, 2013) are la baza trei dimensiuni, care faciliteaza acest proces: Contextul – […]

Stiri

Luna iunie cu #Progress: l...

Luna iunie cu #Progress: l...

28-06-2024

Dr. Camelia Crișan, CEO al Fu...

Fundația Progress anunț...

Fundația Progress anunț...

20-06-2024

Fundația Progress a demarat ...

Fundația Progress lanseaz...

Fundația Progress lanseaz...

03-06-2024

Fundația Progress anunță la...

Calea Plevnei Nr. 29, Et. 1, Ap. 3, sector 1, București, cod poștal 010221

Tel

Email: office@progressfoundation.ro

Fundatia Progress detine drepturile legale privind intreg continutul site-ului incluzand fara limitare: forma si modalitatea de prezentare, grafica si informatiile oferite.
Acestea sunt protejate prin legislatia in vigoare privind drepturile intelectuale.
Fundația Progress