Training si dezvoltare organizationala

Abordarea noastra

Componenta de antreprenoriat social a Fundatiei Progress implica oferirea de solutii pentru dezvoltarea organizatiilor din mediul business, din sectorul non profit sau din institutii publice. Adordarea noastra se bazeaza pe o robusta diagnoza organizationala cu consultarea stakeholderilor, urmata de oferirea unor solutii care pot tine de formarea si dezvoltarea angajatilor, precum si consultanta in elaborarea strategiilor de responsabilitate sociala corporativa.
Toate serviciile Fundatiei Progress au ca scop principal imbunatatirea perfomantei indivizilor si a organizatiilor partenere. Atat oamenii cat si organizatiile contribuie la binele societatii daca isi imbunatatesc performanta si isi modifica comportamentul prin deprinderea de noi competente, care sa raspunda provocarilor si aparitiei noilor tehnologii.
Programele de training pe care Fundatia Progress le livreaza sunt personalizate si pornesc de la experienta concreta a participantilor, spre utilizarea modelelor teoretice si sustinerea lor in implementarea schimbarilor de comportament.
Interventiile pe care organizatia noastra le propune au la baza un parteneriat intre stakeholderii procesului de formare si astfel garantam succesul indeplinirii obiectivelor.

Cursuri

  1. Eficienta echipelor
  2. Dezvoltarea competentelor de management
  3. Performanta liderilor
  4. Dezvoltarea angajatilor
  5. Gestionarea relatiilor cu clientii
  6. Human-Centered Service Design
  7. Povesti digitale pentru organizatii fericite

Eficienta echipelor

Echipele au fost intotdeauna importante, insa rolul pe care il joaca astazi este crucial, deoarece organizatiile pun accentul tot mai mult pe folosirea eficienta a resurselor, sporirea productivitatii si luarea unor decizii mai bune si mai rapid.
Dezvoltarea echipelor perfomante (Robbins, 2013) are la baza trei dimensiuni, care faciliteaza acest proces:
  • Contextul – Organizatia trebuie sa sprijine lucrul in echipa astfel incat asteptarile de la angajati, de a lucra in echipa, sa fie realiste;
  • Constructia echipei – Managerul are rolul de a strange la un loc persoane complementare, care vor indeplini impreuna obiectivul comun;
  • Procesul – Echipa trebuie sa aiba un scop clar si obiective specifice, cunoscute de toti membrii. In acelaai timp, trebuie sa functioneze mecanisme de relationare care sa faciliteze solutionarea conflictelor sau luarea deciziilor.
Programele de training destinate createrii perfomantei echipei, elaborate de catre trainerii Fundatiei Progress, raspund la urmatoarele intrebari:
- Cum construiesc o echipa?
– Ce presupune si cum poti sa devii un team player?
– Ce face managerul unei echipe performante?
– Este munca in echipa raspunsul la nevoile organizatiei mele?

Dezvoltarea competentelor de management

Procesele standard de management presupun un set de competente, ce trebuie dezvoltate de cei care ocupa o pozitie manageriala, pentru a aduce beneficii atat angajatilor cat ai organizatiei.
Programele Fundatiei Progress, de dezvoltare a competentelor manageriale, sunt corelate cu sistemele de management ale performantei din organizatiile partenere. Astfel, interventiile realizate vor sprijini angajatii pentru a obtine performanta imediata in postul pe care il ocupa, cat si o pregatire pentru ocuparea unei pozitii superioare in cadrul organizatiei.
O abordare a dezvoltarii angajatilor pornind de la competente se concentreaza pe individ si nu pe pozitie, iar suportul nostru va trece dincolo de un training punctual, spre dezvoltarea continua a carierei angajatului.
Programele de training destinate dezvoltarii competentelor de management, elaborate de catre trainerii Fundatiei Progress, raspund la urmatoarele intrebari:
- Cum cresc eficienta utilizarii resurselor?
– Care sunt pasii pe care ii urmez pentru a atinge obiectivele organizationale?
– Cum pot organiza si planifica activitatile astfel incat sa diminuez consumul de resurse?
– Care este rolul managerului in cadrul echipei pe care o coordoneaza?

Performanta liderilor

Procesele standard de management presupun un set de competente ce trebuie dezvoltate de cei care ocupa o pozitie manageriala, pentru a aduce beneficii atat angajatilor cat si organizatiei.
Programele Fundatiei Progress, de dezvoltare a competentelor manageriale, sunt corelate cu sistemele de management ale performantei din organizatiile partenere. Astfel, interventiile realizate vor sprijini angajatii pentru a obtine performanta imediata in postul pe care il ocupa, cat si o pregatire pentru ocuparea unei pozitii superioare in cadrul organizatiei.
O abordare a dezvoltarii angajatilor pornind de la competente se concentreaza pe individ si nu pe pozitie, iar suportul nostru va trece dincolo de un training punctual, spre dezvoltarea continua a carierei angajatului.
Programele de training destinate dezvoltarii competentelor de management, elaborate de catre trainerii Fundatiei Progress, raspund la urmatoarele intrebari:
- Cum cresc eficienta utilizarii resurselor?
– Care sunt pasii pe care ii urmez pentru a atinge obiectivele organizationale?
– Cum pot organiza si planifica activitatile astfel incat sa diminuez consumul de resurse?
– Care este rolul managerului in cadrul echipei pe care o coordoneaza?

Procese de resurse umane si dezvoltarea angajatilor

Intelegerea corecta a proceselor de resurse umane contribuie la crearea unor strategii coerente in ceea ce priveste personalul organizatiilor si face ca interventiile sa aiba rezultatul asteptat. O sursa care poate contribui la generarea de venit in organizatie o reprezinta modul in care sunt utilizati indicatorii precum retentia angajatilor, selectarea si evaluarea lor sau alegerea indicatorilor de performanta adecvati.
Sa gandesti managementul oamenilor din echipa ta tinand cont de procese naturale de evolutie a unui angajat intr-o organizatie nu face parte din activitatile principale ale functiei manageriale, insa daca o poti face, activitatile si deciziile tale ca manager vor fi mai coerente si mai bine argumentate.
Programele de training destinate proceselor de resurse umane si dezvoltarii angajatilor, elaborate de catre trainerii Fundatiei Progress, raspund la urmatoarele intrebari:
- Care sunt factorii care determina retentia angajatilor?
– Oare un salariu mai mare al angajatilor asigura o mai buna motivare?
– Cum influenteaza mediul de lucru comportamentul angajatilor?
– Cum cresc performanta angajatilor care stagneaza?

Gestionarea relatiilor cu clientii

Atragerea si mentinerea clientilor este un proces lung si anevoios, care presupune costuri ridicate pentru orice organizatie. O modalitate de a amortiza aceasta investitie este sa mentinem clientii in relatie cu organizatia cat mai mult si sa-i transformam in parteneri. Astfel, angajatii organizatiei care interactioneaza cu clientii au misiunea de a gestiona nevoile acestora, pentru a sustine un nivel de satisfactie ridicat, benefic ambelor parti.
Abordarea pe care o avem in trainingurile de gestionare a relatiilor cu clientii consta in crearea unei relatii parteneriale in care eu, furnizorul, am grija ca businessul tau sa creasca astfel incat sa imi oferi si mai mult business si eu sa cresc alaturi de tine. Construirea acestui tip de relatie privilegiat presupune un efort constat depus de intreaga organizatie pentru a seta corect aateptarile clientilor, pentru a avea o interactiune autentica si pentru a deveni memorabil pentru client.
Studiile realizate (Thompson si Kolsky 2004; Temkin 2008) asupra relatiilor cu clientii au identificat o serie de raspunsuri care diferentiaza brandurile in randul clientilor. Acestea sunt:
– Integritate (sinceritate, autenticitate, empatie, recunoastere si demnitate);
– Fiabilitate (reactie, disponibilitate, coerenta si actualitate);
– Eficienta (indeplinirea asteptarilor clientilor rapid si eficace de catre angajati bine pregatiti);
– Comoditate (acces rapid la produse si servicii).
Clientii doresc sa simta ca angajatii care se ocupa de ei – de la distanta sau fata in fata – sunt de incredere, profesionisti, bine informati, empatici si siguri ca le recomanda serviciul sau produsul care le acopera cel mai bine nevoile.
Programele de training destinate crearii unei relatii autentice cu clientii, elaborate de catre trainerii Fundatiei Progress, raspund la urmatoarele intrebari:
- Cum mentin un nivel al satisfactiei ridicat in randul clientilor?
– Cum pot dezvolta o relatie parteneriala cu clientii?
– Care sunt atributele angajatilor pentru a dezvolta relatii autentice cu clientii?
– Cum cresc responsabilitatea propriilor angajati pentru gestionarea eficienta a relatiei cu clientii?

Designul proceselor organizationale prin tehnologia Human-Centered Design

Obiectivul acestui curs este de a permite organizatiilor care furnizeaza servicii catre utilizatori sau clienti sa creioneze, sa adapteze, sa-si proiecteze activitatea intr-un mod fluid si versatil si sa adecveze, prin modificari simple, activitatea lor la asteptarile si nevoile legitime ale clientilor.
Metodele folosite implica un grad mare de interactivitate si participare, designul cursului pornind de la premisa ca expertii in proiectare si planificare sunt tocmai angajatii.
Activitatile si exercitiile prin care vor trece pe parcursul evenimentului de formare, le vor permite angajatilor sa schimbe perspectiva din care privesc experienta de utilizator de servicii, sa fie mai empatici, creativi si inovativi, pentru ca la finalul cursului participantii sa construiasca solutii inovative ce vor putea fi puse imediat in practica in organizatie.
Ai nevoie de acest curs, daca esti in situatia de a-ti pune urmatoarele intrebari:
- Serviciile mele sunt suficient de simple si usor de utilizat pentru clienti?
– Cum pot sa ofer o experienta unica clientilor cu care interactionez?
– Cum creez servicii care sa ma diferentieze?
– Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a dezvolta un serviciu?

Crearea starii de bine in organizatii (organizational wellbeing) prin metodologia povestirilor digitale

De la inventarea metodologiei povestirilor digitale in laboratoarele Universitatatii Berkeley din California in 1983, exista putine inovatii care s-au adus acestui proces, pentru ca si azi ideea se transforma in mini-documentar prin aceeiasi 7 pasi descrisi de Joe Lamber (2013). Inovatiile au fost determinate doar de salturile in tehnologie, fiindca puterea terapeutica a povestilor, influenta lor in luarea deciziilor sau forta lor de catharsis e valabila si azi.
Insa cele mai noi cercetari ne arata efectul povestirilor digitale in reducerea stresului organizational, mai ales in munca emotionala (emotional labour) sau in domeniul medical. Fundatia Progress are deja expertiza de 6 ani in aceasta metodologie, adaugand inovatii care rezulta din cercetarea academica cea mai recenta in domeniu si din parteneriatele de lunga durata cu Universitatea din Brighton (Marea Britanie), Digital StoryLab (Danemarca) sau Universitatea Laurea (Finlanda).
Worskshop-ul este interactiv, se poate realiza atat pe tehnologie PC cat si Apple, iar procesul poate viza obiective personale, organizationale sau de advocacy – in relatie directa cu misiunea organizatiei.

Echipa de traineri

camelia

Camelia Crisan

Camelia are o experienta de peste 14 ani in domeniul dezvoltarii profesionale si training, dezvoltare de programe de formare si dezvoltare organizationala. In prezent, ea conduce componenta de formare a programului Biblionet in Romania, coordonand pana acum dezvoltarea a peste 5000 formatori, directori, sefi de departamente, bibliotecari locali si membri ai comunitatii. Biblionet este un program de 26.9 milioane de dolari finantat de Fundatia Bill si Melinda Gates.

Anterior, Camelia a lucrat in calitate de consultant in training si dezvoltare pentru mai multe corporatii multinationale si romanesti (GAMELOFT Romania, GENCO Trade (INTERSPORT), GUNNEBO Industries, CROSS Trade, ROMBAT SA, PLASTSISTEM SA, Media Construct, Caminul Magazine, Orange Romania). In acelasi timp, Camelia a fost consultant in cateva proiecte europene ce au vizat administratia centrala locala si centrala si think-tank-uri de responsabilitate sociala (Ramboll Management, Junior Chamber International, Ministerul Economiei si Comertului – Agentia Nationala pentru Dezvoltarea Zonelor Miniere (ANDZM), Agentia pentru Dezvoltare Durabila a Judetului Brasov, Primariile din Baia Mare si Slobozia, Fundatia Carpatica).

Camelia fost consultant international in dezvoltare organizationala pentru Biblioteca Nationala a Columbiei, Vake Mediatheka Tbilisi (Georgia) si IREX Moldova. Incepand cu anul 2011, ea face parte din Grupul de Lucru pe Training ce ofera sprijin tuturor organizatiilor finantate prin initiativa Global Libraries a Fundatiei Bill si Melinda Gates.

ovidiu

Ovidiu Ana

Ovidiu este un trainer si speaker pasionat in domenii precum: leadership si dezvoltarea de echipe. A instruit numerosi participanti din domenii de activitate si cu roluri diferite. Cu o experienta de peste 12 ani in formarea adultilor a facilitat si organizat numeroase evenimente de formare (ex. Salzgitter, Yokogawa, WaveDivision, Kruk, UPC, Alpine SA, TMD Friction, GarantiBank, Banca Romaneasca, Carpat Beton, etc.).

Ovidiu este acel tip de trainer caruia ii place sa faca diferenta in contextul sau profesional, punand la un loc potentialul si mediul de educatie al oamenilor cat si scopul companiei. Si-a consolidat cunostintele si experienta in Teoria invatarii la adulti si Programare Neurolingvistica, iar in programele sale de training si teambuilding foloseste o varietate de concepte si modele care valorifica potentialul fiecarui participant.

Ca metode de lucru, Ovidiu se bazeaza foarte mult pe invatarea experientiala, considerand-o cea mai importanta si eficienta metoda de care se poate folosi un trainer pentru transmiterea eficienta de cunostinte, atitudini si valori. Atat in viata personala cat si cea profesionala crede cu tarie in a-i face pe ceilalati sa inteleaga si sa transforme orice experienta intr-o oportunitate de invatare.

alin

Alin Grecu

Alin a fost implicat in diverse proiecte de resurse umane, precum programe de formare, recrutare si selectie de personal, contracte de optimizare a resurselor umane si consultanta. El are o experienta relevanta in formare si dezvoltare profesionala (in calitate de Coordonator formare la IREX, Expert formare si Formator pentru un important proiect POSDRU): design de training, dezvoltare organizationala si evaluarea programelor de formare, analiza prioritatilor de dezvoltare, coaching si mentoring pentru formatori in domenii specifice, analiza de impact, analiza follow-up, selectarea furnizorilor de formare, livrare de programe si ateliere de formare (si prin platforme e-learning) etc.

De asemenea, Alin are o experienta semnificativa de formare in domeniul industriei auto (in calitate de Coordonator formare la Continental Automotive Products, Timisoara), fiind responsabil cu coordonarea si evaluarea programelor de formare, analiza nevoilor de formare (ANT), dezvoltarea procedurilor de integrare a angajatilor, monitorizarea si evaluarea gamei de competente ale angajatilor din productie, livrarea sesiunilor de inductie pentru noi angajati. A coordonat proiecte de recrutarea si selectie pentru pozitii de middle- si top- management in diverse domenii (productie, retail, servicii profesionale) si industrii (auto, electronice, IT, materiale de constructii etc.).

nicu

Nicu Scorus

Nicu activeaza in domeniul formarii profesionale din 2006. A inceput in sectorul neguvernamental, planificand si implementand cursuri de mobilizare de resurse din comunitate, comunicare organizationala sau marketing non-profit. Din 2008 s-a apropiat tot mai mult de domeniul business, prin cursuri de comunicare organizationala si dezvoltarea si motivarea echipei. S-a implicat in diverse proiecte de antreprenoriat facilitand evenimente in acest domeniu, pregating sesiuni de curs sau de consultanta.

Este pasionat de domeniile comunicarii si vanzarilor, in prezent concentrandu-se pe cursuri de vanzari pentru companii care lucreaza cu agenti sau consultanti de vanzare, atat in retail, cat si in B2B. Este inovator, ii place sa personalizeze si sa dezvolte constant sesiunile de training pe care le organizeaza astfel incat experienta participantilor sa fie una personalizata si motivanta spre a oferi la randul lor experiente extraordinare clientilor cu care intra in contact.

Prof Dr Ana Adi

Ana Adi

Ana Adi este consultant in relatii publice si social media, iar aria ei de expertiza este in domeniul utilizarii strategiilor digitale si a storytelling-ului. A lucrat in multe tari asistand start-up-uri si IMM-uri sa-si defineasca strategiile media si sa-si administreze eficient comunicarea online. Netlog (Belgia), Kidzone Direct (Marea Britanie) sau Help Our World (Brazilia) sunt doar o parte dintre clientii cu care a lucrat Ana. Ea este de asemenea cercetator, profesor si autor de studii si carti, ea scriind, printre altele, despre digital footprints si impact, invitand organizatiile sa reflecteze asupra efectului pe care il are tehnologia in implicarea stakeholderilor. In acest moment Ana lucreaza la Universitatea Quadriga din Berlin ca Director al Departamentului de Comunicare Corporativa. Inainte de acest post, Ana a profesat la universitati din SUA, Belgia, Marea Britanie, Tailanda si Bahrein.

Training pentru ONG-uri

Solicita oferta personalizata! Conteaza-ne!

Training pentru institutii publice

Solicita oferta personalizata! Conteaza-ne!

Training pentru companii

Solicita oferta personalizata! Conteaza-ne!

Clienti

Stiri

CODE Kids- Întâlnire reg...

CODE Kids- Întâlnire reg...

16-02-2017

  Fundația Progress a or...

confeti

Câștigătorul este…...

16-12-2016

Dragi împătimiți de coding ...

search

Căutăm coleg!

08-12-2016

Fundația Progress caută pent...

Bistrita, Str. 1 Decembrie, Bl. 3, Sc.A, Ap. 5, judetul Bistrita-Nasaud

Tel

Email: office@progressfoundation.ro